Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Temax Sp. z o.o.
ul. Jana Zamoyskiego 81/3, 30-519 Kraków
NIP: 6793215447
KRS: 0000894435
2. Dane kontaktowe do Administratora:
Temax Sp. z o.o.
ul. Jana Zamoyskiego 81/3, 30-519 Kraków
tel.: +48 453 631 621
email: biuro@temax.com.pl
Dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Spółki i podlegają bieżącej aktualizacji.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz wykonywania zawartej umowy z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub jej niezawarciem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności w zakresie rachunkowości, podatków i archiwizacji dokumentów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),prowadzenia działań marketingowych i informacyjnych dotyczących produktów i usług Administratora – na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),profilowania w celach marketingowych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),administrowania wewnętrznego Spółki, w tym analiz, statystyk i raportowania (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Okres przechowywania danych osobowych:Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, w tym przez okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych wynikających z zawartej umowy, a także przez okres wymagany przepisami o archiwizacji i rachunkowości – maksymalnie 10 lat. W przypadku danych potencjalnych klientów – przez czas konieczny do realizacji celu przetwarzania.
5. Przysługują Państwu następujące prawa:prawo dostępu do danych osobowych,prawo do ich sprostowania,prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),prawo do ograniczenia przetwarzania,prawo do przenoszenia danych,prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych,prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
6. Odbiorcy danych osobowych:Państwa dane mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:podmiotom świadczącym usługi w imieniu Spółki (np. dostawcy usług IT, firmy kurierskie, agencje marketingowe),podmiotom świadczącym usługi doradcze i audytorskie (np. kancelarie prawne, biura rachunkowe),organom publicznym uprawnionym na mocy przepisów prawa.
7. Przekazywanie danych do państw trzecich:Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
8. Dobrowolność podania danych:Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów wskazanych powyżej oraz wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
9. Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji:Dane osobowe mogą być wykorzystywane do profilowania w celach marketingowych i statystycznych, jednak nie będą podstawą do podejmowania decyzji wywołujących skutki prawne wobec Państwa. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności na stronie internetowej Spółki.
10. Skarga do organu nadzorczego:Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.